Продажбата во Q4 докажува дека корисниците плаќаат за иновации
Аналитичката компанијата Kantar открива дека во четвртото тримесечје од 2022 година, пазарот со iOS смартфони демонстрирал раст на глобално ниво: САД, Европа, Австралија и Азија. Повеќе информации за успехот на iPhone Pro во прилог на табелата.
Kantar става акцент на планот на Apple, кој што прави разлика меѓу Pro и не-Pro моделите, Apple дал на корисниците силни стимуланси за купување на премиум уреди: iPhone 14 Pro и iPhone 14 Pro Max. Истражувањето тврди: „Во индустрија каде што корисниците се гладни за иновации, доказ за успехот на Pro моделите се она за што се спремни да платат“.
Во последните денови, копнените делови често се зафатени со грмежи и невреме. Самиот гром можеби нема да им наштети на електронските уреди, но...
Повеќе »
После лансирањето на ChatGPT, бројни компании брзо го променија својот фокус и тој сега првенствено е насочен кон развој на вештачката...
Повеќе »
Samsung ја претстави и новата генерација на Galaxy Watch смартчасовници Galaxy Watch 6 и Galaxy Watch 6 Classic, покрај новите преклопни телефони....
Повеќе »
Мобилна верзија | Целосна верзија