ЕК сака да ја намали доминантната позиција на Google за рекламирањето

Објавено на 14.06.2023 во Новости



ЕК сака да ја намали доминантната позиција на Google за рекламирањето

Европската комисија во 2022 година започна истрага за застапеноста на Google во речиси сите нивоа на интернет рекламирање, поради загриженост за неговата доминантна позиција. Брисел ретко бара оддел за деловно работење, но Google не ги реши приговорите што ги доби за пазарна конкуренција, што ја продлабочило фрустрацијата, вели таен извор.

Европската комисија и Google се уште немаат коментар за оваа вест. Инаку, платформата на Google за дигитално рекламирање е прва во светот, со 28% учество во приходи. Во првото тримесечје рекламирањето и донесе на Alphabet приход од 54,55 милијарди долари, а вкупниот приход изнесувал 69,79 милијарди долари.