Кина против светот - Се поевтини смартфони во високите класи

Објавено на 25.07.2017 во Рецензија


Кина против светот - Се поевтини смартфони во високите класи

Оцени

usability
10.0


Перформанси
10.0


Цена
10.0


Камера
10.0


резултат
10.0


Наши забелешки

Positives:

 

- Спуштање на цените

 

Negatives:

 

- Големи пречки за влез на интернационалните пазари



Целата рецензија

Кина во последните 5 години направи најголем напредок во производството на мобилни уреди каде убедливо доминира и многумина ќе речат дека е само поради евтината работна сила и големиот број на расположливи работници, но има нешто многу повеќе од ниската цена. 

Кинеските компании како тие со традиција и препознатливост на пример Huawei и Lenovo се повеќе се доближуваат до интернационалниот купувач нудејќи му висок квалитет и разумни цени, додека пак брендови како Xiaomi, OnePlus и Oppo кои се стартап компании ја осигураа доминацијата на домашниот пазар потиснувајќи некогашните владетели Samsung и Apple.

Поход на премиум класата

Како што веќе наведовме  Huawei и Lenovo се двата бренда кои најмногу бенефитираа последните години во високите класи. Се гледа дека трката се повеќе е во корист на Huawei кој со P серијата покажа голема сериозност во премиум класата, а тоа му се врати со одлична подажба и освојување на се поголема доверба кај корисниците.

Lenovo имаше повеќе обиди да воодушеви во премиум класата со неколку ултра квалитетни фаблети, но не го достигна истото ниво. Сега Lenovo е фокусиран повеќе на високата средна класа како и на поевтините категории со доста квалитетно портфолио на смартфон серии кои стануваат препознатливи и не се обидува по секоја цена да се натпреварува на врвот. 
Токму овие два бренда покажаа дека кинеските уреди може да бидат корисни и квалитетни без воопшто да ги разочараат корисници и веќе им дишат во врат на Samsung и Apple, како во вкупниот број на продадени смартфони, така и во профитабилноста.

Кинески ѕид

Се уште главен проблем на голем број на кинески производители кои склопуваат смартфони практично за минимални трошоци се употребата на патенти, лиценци и дозволи. Токму затоа ретко гледаме на пример екстра моќни кинески смартфони од No Name брендови на пример во Европа со цени од 300 евра или пак, ултра евтини уреди во основните класи за 100 евра со топ додатоци како скенери за очи и отпечатоци од прсти, метални тела и доволно атрактивен хардвер. Исто така и Vivo, Xiaomi и Oppo кои ги напуштија првичните тактики за копирање на најдобрите се уште ги нема во пошироката дистрибуција во Европа и САД 

Заклучок

Интернационализацијата е главната нова тактика на кинеските мобилни компании. Lenovo ја купи Motorola, TLC го има брендот BlackBerry, HMD Global е финска компанија со право на користење на брендот Nokia но, смартфоните се произведуваат и лиферуваат прво во Кина, па потоа надвор. 

Преку користење на популарни имиња од минатото кинеските компании полека се доближуваат до интернационалните купувачи и што е најважно обезбедуваат значајна патент технологија за користење пред се на мобилните мрежи како и безбедноста на комуникациите што е од клучно значење за Западот. 

Во оваа шема секако Huawei и Lenovo одлично се вклопуваат држејќи ги основните брендови за топ понудата, а субрендовите како Honor и Moto со пониски цени да ги протнат на „мала“ врата.

Во секој случај не очекува интересна борба за доминација на пазарот кој е премногу отповарен на страната на понудата, но веќе јасно се издвојуваат бизнис моделите на кинеските брендови кои во сите аспекти се блиски или имаат огромен потенцијал да ги стигнат Apple, Samsung, како и Sony, HTC и LG кои можеби немаат успех како порано, но и натаму се меѓу главните избори на меѓународните телекомуникациски оператори.

Автор: Христијан Станоевиќ

Дали ви се допадна рецензијата? Ако имате нешто да дополните ве молиме напишете коментар


За авторот

Христијан Станоевиќ
Author Image
Дипломиран новинар



 
Најнови телефони
 
  • P9 Plus
  • P10
  • Galaxy S8 Plus
  • Galaxy S8
  • Note 7
  • Galaxy C7
  • Desire 10 Lifestyle
  • Moto Z
  • 3T
  • NOVA