Мејловите што ги праќаме кажуваат многу за нас

Објавено на 30.11.2017 во Рецензија


Мејловите што ги праќаме кажуваат многу за нас

Оцени

usability
10.0


Перформанси
10.0


Цена
10.0


Камера
10.0


резултат
10.0


Наши забелешки

Positives:

  • - Ефикасност во комуникацијата;
  • - Лесна читливост;
 

Negatives:

  • - Губење време;
  • - Губење бизнис зделка;


Целата рецензија

Електронската пошта и модерниот начин на комуницирање се многу важни. Според статистичките податоци, се повеќе луѓе го поминуваат времето читајќи и пишувајќи електронска пошта. Временски пресметано, времето поминато на мејл изнесува четвртина од работното време. Без разлика на тоа што чатувањето (instant) во последно време е се повеќе актуелно, e-mail е се уште основен начин за комуницирање, особено во бизнис светот, каде има одредена „тежина“ како официјален и сериозен документ.

Тука би можело да има проблем, доколку корисниците не го сфатат значењето на електронската пошта. Треба да имате познавања од основните правила и етикетирање на модерните начини на комуникација. Кога луѓето пишуваа писма на хартија и ги испраќаа по пошта спакувани во плико, на оваа работа се пристапуваше со многу поголемо внимание. Денес тоа премина во активност на која не и придаваме големо значење поради масовната употреба. Се разбира, тоа е погрешно, поради неколку причини.

Прво, електронското писмо што го праќаме многу кажува за нас, до која мера речениците се промислени и структурирани за да бидат јасни и разбирливи за читателите. Треба да знаеме дали сме обрнале доволно внимание за разделување на параграфите, за да може пораката да биде лесно читлива и прегледна. Се мора да биде елементарно пристојно и потпишано. Ако не сме способни да артикулираме кратко писмо, како ќе артикулираме деловни или животни проблеми и нивни решенија?

Мора да водиме грижа и за својот јазик. Не е точно дека модерните телекомуникации го осакатија македонскиот јазик, туку сега неписменоста е повеќе видлива. Мора да се потрудиме да бидеме елоквентни и да користиме прецизни изрази при пишувањето на електронска пошта, тоа сигурно ќе влијае врз другите. Така и другите ќе ги поттикнеме и тие да одговорат со слични манири. На тој начин заедно ќе работиме на зачувувањето на богатството со мајчин јазик, но и усовршувањето на странските јазици на кои пишуваме пораки.

Подеднакво важна работа е како да се однесуваме кон информациите во пораките. Доколку некој од учесниците во деловното опкружување проследува писмо, во кое има и интерна преписка со важни податоци, ова би било големо пропаѓање. Од една страна би можело да се работи за информација што најмалку тој треба да ја знае, а од друга мејлот е непрегледно испратен. Затоа е многу важно кого вклучувате во одредена конверзација и на кој начин. Не е сеедно дали некому е пораката директно испратена или е ставен на CC. За важноста на насловот воопшто и да не навлегуваме колку е важен. 

Заклучок

Во целото море на пораки, приличен број на мејлови се бришат дури и без да бидат прочитани. Се разбира, ги читаме само пораките со одличен наслов, што упатува кон одредена содржина и важност, која би не заинтригирала. Затоа, размислете од аспект на читател, дали ви се допаѓа она што сте го напишале пред да го пратите и дали ви се допаѓа насловот. Дали имате знаење од пишување на официјални мејлови и дали се согласувате дека тие се од големо значење?

Дали ви се допадна рецензијата? Ако имате нешто да дополните ве молиме напишете коментар


За авторот

Александар Младеновски
Author Image
Дипломиран новинар, истражувач со познавања во повеќе области, практикува јога, сака да ги инспирира луѓето и да поттикне промени.



 
Најнови телефони
 
  • G6
  • 3310 (2017) 3G
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 3
  • 2
  • 105 (2017)
  • 130 (2017)