Вештачка интелигенција - Ќе го замени ли новинарството?

Објавено на 29.03.2023 20:42 во Рецензија


Вештачка интелигенција - Ќе го замени ли новинарството?

Оцени

usability
10.0


Перформанси
10.0


Цена
10.0


Камера
10.0


резултат
10.0


Наши забелешки

Positives:

 

Negatives:



Целата рецензија

Вештачката интелигенција се повеќе се применува во новинарството, но дали може да ја преземе улогата на новинарот? Бројни коментари веруваат дека новинарството е на прагот на револуцијата, каде што ќе биде клучно владеењето на алгоритмите и алатките за вештачка интелигенција.

Порталот за технолошки вести CNET го најави новиот тренд кога потивко минатата година ја имплементираше AI програмата за пишување на некои текстови. Подоцна беше приморан да објави неколку поправки, затоа што другите медиуми забележаа дека ботот направил неколку грешки, меѓу кои имало и сериозни грешки.

Матичната компанија на CNET подоцна објави намалување на работните места, вклучувајќи ја и редакцијата, негирајќи дека сето тоа ќе се случи поради вештачката интелигенција.

Германскиот издавачки гигант Аксел Спрингер, сопственик на Politica и германскиот таблоид Bild, е директен: „Вештачката интелигенција има потенцијал да го направи независното новинарство подобро одошто беше - или едноставно да го замени“, им рекол на работниците минатиот месец.

Фалејќи ги ботовите како што се ChatGPT како револуција за индустријата, најави реструктурирање што ќе доведе до значителни намалувања во производството на содржината и лектурата. Двете компании ја издигнуваат вештачката интелигенција како алатка за поддршка на новинарите и укажуваат на неодамнешниот развој на индустријата.

Во последните десет години на медиумските организации се повеќе се користат за автоматизација за рутинските работи како што се барање на обрасци во економските податоци или известување за работењето на компаниите.

Порталите се опседнати со оптимизација за пребарувачите, што вклучува користење на клучните зборови во насловите, како што алгоритмите на Google или Facebook ги фаворизирале.

Некои развиле и сопствени алгоритми со цел да се утврди кои приказни се најсоодветни за нивната публика и им овозможиле најдобро таргетирање и рекламирање. Се работи за сличните алатки како што веќе ги имаат Facebook и Google, благодарение на кои се претворија во глобални џинови.

Дали ви се допадна рецензијата? Ако имате нешто да дополните ве молиме напишете коментар




За авторот

Александар Младеновски
Author Image
Дипломиран новинар, истражувач со познавања во повеќе области, практикува јога, сака да ги инспирира луѓето и да поттикне промени.