Фејсбук е доволно моќен и покрај тоа што го бојкотираа
Објавено на 02.07.2020 во Новости
Фејсбук заработи 69,7 милијарди долари од реклами во 2019 година, што е еднакво на над 98% од вкупно сите приходи за 2020 година. Поголем дел од приходите не биле од големите компании, туку од мали и средни бизниси што го користат Фејсбук како евтина алатка да привлечат клиенти.
Вкупно 8 милиони бизниси се рекламираат на социјалната мрежа, објавил Фејсбук. 100-те најголеми брендови потрошиле вкупно 4,2 милијарди долари таму за рекламирање во 2019 година, што се 6% од сите приходи вкупно од реклами. Имаше инцидент пред неколку дена кога „Адидас“, „ХП“, „Форд“, „Унилевер“ „Д норт фејс“, „Кока-Кола“, „Хонда“ и други, соопштија дека го бојкотираат Фејсбук за одреден период, што ја намали вредноста на акциите на берзата.
Текстот не смее да се печати или емитува, во целина или во делови без договор со Telefoni.mk.