LinkedIn развива конкуренција на Clubhouse

Објавено на 02.04.2021 во Новости



LinkedIn развива конкуренција на Clubhouse

Clubhouse е една од социјалните комуникациски платформи за која најмногу се зборува во последо време. Аудиоапликацијата за групни разговори за кратко време ги освои корисниците и стана уште една алатка преку која најпознатите фаци од глобалната технолошка сцена како Илон Маск, Бил Гејтс и Марк Цукерберг ги пишуваат своите мислења.

Twitter меѓу првите го претстави конкурентот, Facebook исто така работи на копија на Clubhouse, како Spotify. Неделава дознавме и дека LinkedIn исто така ќе ја креира новата мрежа за конкуренција на Clubhouse. Во моментов е во фаза на тестирање, кој сака да понуди уникатно аудиоискуство на корисниците со нивниот професионален идентитет.