YouTube воведува интерактивни реклами, но не за сите

Објавено на 06.05.2021 во Новости



YouTube воведува интерактивни реклами, но не за сите

На ТВ приемниците поврзани со интернет оваа година ќе има реклами што корисниците ги гледаат на YouTube, кои ќе стануваат се повеќе интерактивни. На гледачите ќе им се овозможат повеќе информации за производи од рекламите, а истовремено нема да се прекинува видеото што корисникот сака да го гледа.

Подоцна во текот на годината, таа алатка позната како Brand Extensions, ќе биде пуштена на YouTube. YouTube освен тие вести, најави и цела низа оригинално програмирање во текот на виртуелната презентација одржана за огласувачите под името Brandcast. Тоа е втората година по ред што презентацијата се одржува виртуелно, поради пандемијата со коронавирусот. YouTube оваа година воведува и опција со сезонско спонзорство за огласувачи, што би било фокусирано на пример за Денот на жените и слично.